wtorek, 8 czerwca 2010

Eliza Michalik

Eliza Michalik jest dziennikarką kanału informacyjnego Superstacja. Generalnie rzadko zdarza mi się oglądać ten program (zdecydowanie wolę TVN24 lub TVN CNBC). Jednak trakcie przełączania między programami często zatrzymywałem się na chwilę widząc panią Elizę na ekranie telewizora. Trzeba przyznać producentom, iż wiedzieli co robią zatrudniając ją jako prezenterkę. Zdecydowanie nadrabia swoją urodą i figurą merytoryczne braki tego programu. Patrząc na nią (przede wszystkim jak występuje w mini i szpilkach) mam gdzieś amatorstwo realizacji i zawartość informacyjną tych programów. Dla dobra Elizy proponuję jej jednak zmienić stację na lepszą.


2 komentarze:

Unknown pisze...

Strasznie mnie ta kobieta wkurza, pani Eliza próbuje naśladować Monike Olejnik, ale jej daleko do niej, bo jaka jest pani Monika to jest, ale jest objektywna i sprawiedliwa do kazdej partii.. A ta zadaje pytania i za chwile przerywa,czyta z kartki jakies ploty, nie zna sie na polityce, glupawo ironizuje, beznadziejna gdybym byl szefem to bym ja wywalila z SUPER Stacji TV.. nie daje sie wypowiadac ludziom z partii ktorej akurat wyraznie nie lubi bo to widac , przerywa..I ta kobieta oprocz dlugich nog to nic w glowie nie ma puuuusta...

Unknown pisze...

tylko kto ją będzie chciał człowieku :)
Eliza Elita to Ty?

Prześlij komentarz